Rujuk aktiviti 6 lampiran 2 langkah 6 (60 minit) 1. Peta buih berganda (the double bubble map) peta buih berganda digunakan untuk membandingkan atau membezakan sesuatu perkara. 25.01.2017 · guru meminta murid membuat peta buih berganda bagi menunjukkan perbezaan antara elemen reka bentuk dan prinsip reka bentuk. Yang 0.998217711968781 dan 1.27281754304555 di 1.40586624720146 itu 1.60605525635212 dengan 1.92694315549759 ini 2.04249539860528 untuk 2.05573034539414 dari 2.09959237384937 dalam 2.11677996685297 tidak 2.11939383059724 akan 2.4399120190214 pada 2.62667215573031 juga 2.67282100848081 … Murid diminta membuat pembentangan di hadapan kelas.
Rujuk aktiviti 6 lampiran 2 langkah 6 (60 minit) 1. Murid diminta membuat pembentangan di hadapan kelas. Peta pokok (the tree map) peta pokok digunakan untuk menyusun maklumat dengan cara mengklasifikasi atau membahagikan sesuatu perkara mengikut kelas/kategori. Peta buih berganda (the double bubble map) peta buih berganda digunakan untuk membandingkan atau membezakan sesuatu perkara. Circle map (peta bulatan) bubble map (peta buih) double bubble map (peta buih berganda) tree map (peta pokok) Guru menunjukkan beberapa gambar objek asas reka bentuk melalui paparan lcd. Guru berbincang dengan murid …
Murid diminta membuat pembentangan di hadapan kelas.
Guru menunjukkan beberapa gambar objek asas reka bentuk melalui paparan lcd. Peta dakap (the brace map) peta dakap … Murid diminta membuat pembentangan di hadapan kelas. Peta buih berganda (the double bubble map) peta buih berganda digunakan untuk membandingkan atau membezakan sesuatu perkara. 25.01.2017 · guru meminta murid membuat peta buih berganda bagi menunjukkan perbezaan antara elemen reka bentuk dan prinsip reka bentuk. Peta pokok (the tree map) peta pokok digunakan untuk menyusun maklumat dengan cara mengklasifikasi atau membahagikan sesuatu perkara mengikut kelas/kategori. Rujuk aktiviti 6 lampiran 2 langkah 6 (60 minit) 1. Yang 0.998217711968781 dan 1.27281754304555 di 1.40586624720146 itu 1.60605525635212 dengan 1.92694315549759 ini 2.04249539860528 untuk 2.05573034539414 dari 2.09959237384937 dalam 2.11677996685297 tidak 2.11939383059724 akan 2.4399120190214 pada 2.62667215573031 juga 2.67282100848081 … Circle map (peta bulatan) bubble map (peta buih) double bubble map (peta buih berganda) tree map (peta pokok) Guru berbincang dengan murid …
Guru berbincang dengan murid … Circle map (peta bulatan) bubble map (peta buih) double bubble map (peta buih berganda) tree map (peta pokok) Rujuk aktiviti 6 lampiran 2 langkah 6 (60 minit) 1. Peta pokok (the tree map) peta pokok digunakan untuk menyusun maklumat dengan cara mengklasifikasi atau membahagikan sesuatu perkara mengikut kelas/kategori.
Peta dakap (the brace map) peta dakap … Peta pokok (the tree map) peta pokok digunakan untuk menyusun maklumat dengan cara mengklasifikasi atau membahagikan sesuatu perkara mengikut kelas/kategori. Guru berbincang dengan murid … Peta buih berganda (the double bubble map) peta buih berganda digunakan untuk membandingkan atau membezakan sesuatu perkara. Yang 0.998217711968781 dan 1.27281754304555 di 1.40586624720146 itu 1.60605525635212 dengan 1.92694315549759 ini 2.04249539860528 untuk 2.05573034539414 dari 2.09959237384937 dalam 2.11677996685297 tidak 2.11939383059724 akan 2.4399120190214 pada 2.62667215573031 juga 2.67282100848081 … 25.01.2017 · guru meminta murid membuat peta buih berganda bagi menunjukkan perbezaan antara elemen reka bentuk dan prinsip reka bentuk. Rujuk aktiviti 6 lampiran 2 langkah 6 (60 minit) 1. Circle map (peta bulatan) bubble map (peta buih) double bubble map (peta buih berganda) tree map (peta pokok)
Rujuk aktiviti 6 lampiran 2 langkah 6 (60 minit) 1.
Peta dakap (the brace map) peta dakap … Peta pokok (the tree map) peta pokok digunakan untuk menyusun maklumat dengan cara mengklasifikasi atau membahagikan sesuatu perkara mengikut kelas/kategori. Guru berbincang dengan murid … Rujuk aktiviti 6 lampiran 2 langkah 6 (60 minit) 1. Yang 0.998217711968781 dan 1.27281754304555 di 1.40586624720146 itu 1.60605525635212 dengan 1.92694315549759 ini 2.04249539860528 untuk 2.05573034539414 dari 2.09959237384937 dalam 2.11677996685297 tidak 2.11939383059724 akan 2.4399120190214 pada 2.62667215573031 juga 2.67282100848081 … 25.01.2017 · guru meminta murid membuat peta buih berganda bagi menunjukkan perbezaan antara elemen reka bentuk dan prinsip reka bentuk. Murid diminta membuat pembentangan di hadapan kelas. Peta buih berganda (the double bubble map) peta buih berganda digunakan untuk membandingkan atau membezakan sesuatu perkara. Guru menunjukkan beberapa gambar objek asas reka bentuk melalui paparan lcd. Circle map (peta bulatan) bubble map (peta buih) double bubble map (peta buih berganda) tree map (peta pokok)
25.01.2017 · guru meminta murid membuat peta buih berganda bagi menunjukkan perbezaan antara elemen reka bentuk dan prinsip reka bentuk. Guru menunjukkan beberapa gambar objek asas reka bentuk melalui paparan lcd. Yang 0.998217711968781 dan 1.27281754304555 di 1.40586624720146 itu 1.60605525635212 dengan 1.92694315549759 ini 2.04249539860528 untuk 2.05573034539414 dari 2.09959237384937 dalam 2.11677996685297 tidak 2.11939383059724 akan 2.4399120190214 pada 2.62667215573031 juga 2.67282100848081 … Peta dakap (the brace map) peta dakap … Rujuk aktiviti 6 lampiran 2 langkah 6 (60 minit) 1.
25.01.2017 · guru meminta murid membuat peta buih berganda bagi menunjukkan perbezaan antara elemen reka bentuk dan prinsip reka bentuk. Murid diminta membuat pembentangan di hadapan kelas. Peta pokok (the tree map) peta pokok digunakan untuk menyusun maklumat dengan cara mengklasifikasi atau membahagikan sesuatu perkara mengikut kelas/kategori. Peta buih berganda (the double bubble map) peta buih berganda digunakan untuk membandingkan atau membezakan sesuatu perkara. Yang 0.998217711968781 dan 1.27281754304555 di 1.40586624720146 itu 1.60605525635212 dengan 1.92694315549759 ini 2.04249539860528 untuk 2.05573034539414 dari 2.09959237384937 dalam 2.11677996685297 tidak 2.11939383059724 akan 2.4399120190214 pada 2.62667215573031 juga 2.67282100848081 … Guru menunjukkan beberapa gambar objek asas reka bentuk melalui paparan lcd. Circle map (peta bulatan) bubble map (peta buih) double bubble map (peta buih berganda) tree map (peta pokok) Rujuk aktiviti 6 lampiran 2 langkah 6 (60 minit) 1. Peta dakap (the brace map) peta dakap …
Guru berbincang dengan murid …
Peta pokok (the tree map) peta pokok digunakan untuk menyusun maklumat dengan cara mengklasifikasi atau membahagikan sesuatu perkara mengikut kelas/kategori. Peta dakap (the brace map) peta dakap … Yang 0.998217711968781 dan 1.27281754304555 di 1.40586624720146 itu 1.60605525635212 dengan 1.92694315549759 ini 2.04249539860528 untuk 2.05573034539414 dari 2.09959237384937 dalam 2.11677996685297 tidak 2.11939383059724 akan 2.4399120190214 pada 2.62667215573031 juga 2.67282100848081 … Circle map (peta bulatan) bubble map (peta buih) double bubble map (peta buih berganda) tree map (peta pokok) Rujuk aktiviti 6 lampiran 2 langkah 6 (60 minit) 1. 25.01.2017 · guru meminta murid membuat peta buih berganda bagi menunjukkan perbezaan antara elemen reka bentuk dan prinsip reka bentuk. Guru berbincang dengan murid … Peta buih berganda (the double bubble map) peta buih berganda digunakan untuk membandingkan atau membezakan sesuatu perkara. Murid diminta membuat pembentangan di hadapan kelas. Guru menunjukkan beberapa gambar objek asas reka bentuk melalui paparan lcd.
Buih Berganda Peta Buih Kosong / I Think Kemahiran Berfikir Secara Kreatif Kritis Dan Inovatif. Murid diminta membuat pembentangan di hadapan kelas. Yang 0.998217711968781 dan 1.27281754304555 di 1.40586624720146 itu 1.60605525635212 dengan 1.92694315549759 ini 2.04249539860528 untuk 2.05573034539414 dari 2.09959237384937 dalam 2.11677996685297 tidak 2.11939383059724 akan 2.4399120190214 pada 2.62667215573031 juga 2.67282100848081 … Peta pokok (the tree map) peta pokok digunakan untuk menyusun maklumat dengan cara mengklasifikasi atau membahagikan sesuatu perkara mengikut kelas/kategori. 25.01.2017 · guru meminta murid membuat peta buih berganda bagi menunjukkan perbezaan antara elemen reka bentuk dan prinsip reka bentuk. Guru berbincang dengan murid … Circle map (peta bulatan) bubble map (peta buih) double bubble map (peta buih berganda) tree map (peta pokok) Guru menunjukkan beberapa gambar objek asas reka bentuk melalui paparan lcd.
Guru menunjukkan beberapa gambar objek asas reka bentuk melalui paparan lcd peta buih kosong. Murid diminta membuat pembentangan di hadapan kelas.
25.01.2017 · guru meminta murid membuat peta buih berganda bagi menunjukkan perbezaan antara elemen reka bentuk dan prinsip reka bentuk. Murid diminta membuat pembentangan di hadapan kelas. Guru berbincang dengan murid … Guru menunjukkan beberapa gambar objek asas reka bentuk melalui paparan lcd. Rujuk aktiviti 6 lampiran 2 langkah 6 (60 minit) 1.
Guru berbincang dengan murid … Yang 0.998217711968781 dan 1.27281754304555 di 1.40586624720146 itu 1.60605525635212 dengan 1.92694315549759 ini 2.04249539860528 untuk 2.05573034539414 dari 2.09959237384937 dalam 2.11677996685297 tidak 2.11939383059724 akan 2.4399120190214 pada 2.62667215573031 juga 2.67282100848081 … Peta buih berganda (the double bubble map) peta buih berganda digunakan untuk membandingkan atau membezakan sesuatu perkara. Rujuk aktiviti 6 lampiran 2 langkah 6 (60 minit) 1. 25.01.2017 · guru meminta murid membuat peta buih berganda bagi menunjukkan perbezaan antara elemen reka bentuk dan prinsip reka bentuk. Murid diminta membuat pembentangan di hadapan kelas.
Rujuk aktiviti 6 lampiran 2 langkah 6 (60 minit) 1.
Guru berbincang dengan murid …
Peta pokok (the tree map) peta pokok digunakan untuk menyusun maklumat dengan cara mengklasifikasi atau membahagikan sesuatu perkara mengikut kelas/kategori.
Circle map (peta bulatan) bubble map (peta buih) double bubble map (peta buih berganda) tree map (peta pokok)
Peta dakap (the brace map) peta dakap …
Rujuk aktiviti 6 lampiran 2 langkah 6 (60 minit) 1.
25.01.2017 · guru meminta murid membuat peta buih berganda bagi menunjukkan perbezaan antara elemen reka bentuk dan prinsip reka bentuk.
25.01.2017 · guru meminta murid membuat peta buih berganda bagi menunjukkan perbezaan antara elemen reka bentuk dan prinsip reka bentuk.
Post a Comment for "Buih Berganda Peta Buih Kosong / I Think Kemahiran Berfikir Secara Kreatif Kritis Dan Inovatif"